Beskrivelse
Prisjustering fra 1. januar 2026
Kære kunde,
Vi vil informere om, at der fra den 1. januar 2026 vil ske en prisjustering på vores ferieleje. Dette skyldes de omkostninger, der er forbundet med processen omkring ferieleje. Vi arbejder løbende på at sikre den bedst mulige service og kvalitet, og prisjusteringen afspejler de nødvendige ressourcer, der indgår i at levere en god og pålidelig oplevelse (forsendelse, rengøring, eventuel reparation og klargøring af produkter).
Vi takker for din forståelse og ser frem til fortsat at kunne betjene dig.
Med venlig hilsen
Cochlear Danmark
Gå trygt ferien i møde uden frygt for at processoren sætter ud!
Cochlear Family medlemmer med Nucleus 7 og 8 og Kanso 2 eller Kanso 3, kan leje ekstra lydprocessor(er) som gardering i tilfælde af at uheldet er ude, og ens egen lydprocessor bliver ødelagt, tabt eller stjålet. En reserveprocessor på ferien betyder, at du kan føle dig tryg, hvis uheldet er ude, og du er et sted hvor det ikke lige er til at få fat i ny processor(er).
Bemærk følgende
- Tidspunkt for bestilling:
Vær ude i god tid og book helst din ferieprocessor(er) mindst 2 uger før afrejse - Senest en 1 uge før afrejse modtager du ferieprocessoren, sammen med emballage til returnering efter endt lejeperiode.
Indstillinger:
- Vi har brug for indstillingerne til din lydprocessor.
- Du må meget gerne sende dem til os via denne e-mail adresse e-post denmark@cochlear.com.
- Har du ikke indstillingerne skal du bede om at få dem fra din CI tekniker. Brugere som hører til Rigshospitalet behøver ikke at sende indstillingerne
* Lejeperiode:
Standard lejeperiode er på 1 måned.
Kontakt os venligst for support og spørgsmål for yderligere.
Udgiften til leje af ferie-processoren kan søges dækket hos din hjemkommune som en merudgift.
Er du ikke allerede medlem af Cochlear Family? Da kan du blive det her.
Har du bestilt ferieleje og har indstillingerne til din lydprocessor? Send os indstillingerne på e-mail denmark@cochlear.com




