Hvis din Baha-lydprocessor er defekt, kan Cochlear udskifte den. Cochlear har brug for dine lydprocessorindstillinger for at kunne erstatte din lydprocessor. Der er derfor to muligheder for, hvordan reparationsudbyttet kan udføres:
1. Du kan kontakte din høreklinik og bede dem om at sende dine lydprocessorindstillinger til Cochlear, og vi sender dig et erstatningsapparat, når disse er modtaget.
Eller:
2. Du kan sende din lydprocessor til Cochlear, så henter vi dine indstillinger fra denne og sender dig en erstatningsenhed. Cochlear kan sende dig en forudbetalt porto-label, som du kan bruge til indsendelsen.
Du skal selv udskrive etiketten. Enheden har en høj værdi. Ved indsendelse er det derfor vigtigt, at du:
1) Sendes i en papkasse eller en holdbar, polstret konvolut. Og
2) Tilføjer brugeroplysninger, kontaktoplysninger og adresse og en beskrivelse af, hvad der er galt med enheden.
Du kan bestille en postlabel nedenfor. Bemærk venligst, at ordren håndteres manuelt, og at der gælder almindelige ekspeditionstider: